Geannuleerd: Informatie avond Chronische pijn

Ivm het Coronavirus is deze avond geannuleerd. (16-3-2020)

Informatie avond Chronische pijn: Waarom gaat mijn pijn niet over

In Nederland heeft 1 op de 5 volwassenen chronische pijn. Het beïnvloedt je leven negatief en beperkt je in je werk of dagelijkse bezigheden. Gelukkig snappen we steeds beter wat de oorzaak is van chronische pijn en hoe daar het best mee om kan worden gegaan.

Op maandagavond 30 maart zal er bij FysioMobilae een informatieavond worden gegeven over chronische pijnklachten. Tijdens deze bijeenkomst willen we je informeren over: waarom pijnklachten soms niet over gaan, wat het onderliggende mechanisme van chronische pijn is en welke rol wij als fysiotherapeut in de behandeling van chronische pijnklachten kunnen hebben.

Heb je langdurig bestaande pijnklachten ( >3 maanden ) zonder duidelijke oorzaak die niet over willen gaan? Dan is deze informatie wellicht interessant voor jou!

De informatieavond vindt plaats op onze locatie in GHC de Trommel (Ministerlaan 201) in Zwolle Zuid van 19.30-20.30 uur en wordt gegeven door de therapeuten Ioanna en Kim

Heb je interesse? Dan kun je je opgeven door een e-mail te sturen naar info@fysiomobilae.nl of door contact met ons op te nemen. Ook kun je een therapeut van FysioMobilae erover aanspreken!

Geen reactie's